Γεννήθηκε το 1992 και είναι σκηνογράφος – ενδυματολόγος. Απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών ΑΠΘ με κατεύθυνση στη Σκηνογραφία και Ενδυματολογία και του Ωδείου Βορείου Ελλάδος με δίπλωμα στο κλασικό βιολί. Το 2022 επιλέχθηκε ως Residency Artist του ερευνητικού κέντρου παραστατικών τεχνών A Turma (Πορτογαλία 2022). Από το 2016 εργάζεται ως σκηνογράφος/ενδυματολόγος μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, μεταξύ άλλων σε συνεργασία με τα θέατρα: Graz National Theatre, Badisches Staatstheater της Καρλσρούης, Grips Theater του Βερολίνου, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου κ.ά. Το 2018 συνεργάστηκε ως σκηνογράφος με τον Daniel Wetzel (Rimini Protokoll) για την παράσταση Bubble Jam με πρεμιέρα στο Βερολίνο και την Αθήνα. Μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί ως σκηνογράφος/ενδυματολόγος με την καλλιτεχνική ομάδα Influx Collective για το Ibsen Scholarship Winning Project 2015 (Firing Range, We: the Dramaturgy of crisis). Ακόμη έχει συμμετάσχει στα Φεστιβάλ: 22 Internationales Figuren Theatre Festival Erlangen (Νυρεμβέργη 2019), Fast Forward Europäisches Festival für Junge Regie (Δρέσδη, 2017), Skien International Ibsen Conference (Σκίεν, Νορβηγία, 2017), Performance Rooms 2020 – Kappatos Gallery (Αθήνα 2020), UWE der Festival (Μόναχο 2017), Venice Open Stage (Βενετία 2016), Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου (Αθήνα 2021).
Ο χώρος αυτής της διαδραστικής θεατρικής παράστασης/περφόρμανς σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ταυτόχρονα και παράλληλα με την εξέλιξη του κειμένου και της δραματουργίας του. Έχοντας αντλήσει επιρροές από τις εικαστικές και εφαρμοσμένες τέχνες και την τεχνολογία, στόχος μου ήταν να δημιουργήσω έναν χώρο αλληλεπίδρασης με τους θεατές καθώς οι ίδιοι -ως ήρωες- βρίσκονται σ’ αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης. Έναν χώρο που ακολουθεί και ενισχύει την δραματουργία του έργου, αποτελείται από σημεία, κομμάτια του ψηφιακού κόσμου, τα οποία οι θεατές καλούνται να ανακαλύψουν, να συλλέξουν τις πληροφορίες που τους δίνονται και να τις καταγράψουν εκ νέου στα κινητά τους επηρεάζοντας μ’ αυτό τον τρόπο την εξέλιξη της παράστασης. Γεννήθηκε μία μοναδική εμπειρία συνεργασίας με τους Rimini Protokoll λόγω της υβριδικής μορφής θεάτρου που συνδυάζει τις παραστατικές τέχνες, την τεχνολογία και τις εικαστικές εγκαταστάσεις. Η συγκεκριμένη καλλιτεχνική συνεργασία ήταν για εμένα η αφορμή να αναρωτηθώ για τη σκηνογραφία του θεάτρου σήμερα.
Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Daniel Wetzel
Κείμενο: Νικόλας Χανακούλας, Γιώργος Παναγιωτάκης,
Daniel Wetzel
Χώρος: Διδώ Γκόγκου
Σχεδιασμός Φωτισμών: Γκάι Στεφάνου
Γραφικά: Δημήτρης Τράκας, Ρένια Παπαθανασίου (ViRA)
Σχεδιασμός Ήχου: Λάμπρος Πηγούνης
Φωτογραφίες: © david baltzer/bildbuehne.de, Μαγδαληνή Γκόγκου
Ο χώρος αυτής της διαδραστικής θεατρικής παράστασης/περφόρμανς σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ταυτόχρονα και παράλληλα με την εξέλιξη του κειμένου και της δραματουργίας του. Έχοντας αντλήσει επιρροές από τις εικαστικές και εφαρμοσμένες τέχνες και την τεχνολογία, στόχος μου ήταν να δημιουργήσω έναν χώρο αλληλεπίδρασης με τους θεατές καθώς οι ίδιοι -ως ήρωες- βρίσκονται σ’ αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης. Έναν χώρο που ακολουθεί και ενισχύει την δραματουργία του έργου, αποτελείται από σημεία, κομμάτια του ψηφιακού κόσμου, τα οποία οι θεατές καλούνται να ανακαλύψουν, να συλλέξουν τις πληροφορίες που τους δίνονται και να τις καταγράψουν εκ νέου στα κινητά τους επηρεάζοντας μ’ αυτό τον τρόπο την εξέλιξη της παράστασης. Γεννήθηκε μία μοναδική εμπειρία συνεργασίας με τους Rimini Protokoll λόγω της υβριδικής μορφής θεάτρου που συνδυάζει τις παραστατικές τέχνες, την τεχνολογία και τις εικαστικές εγκαταστάσεις. Η συγκεκριμένη καλλιτεχνική συνεργασία ήταν για εμένα η αφορμή να αναρωτηθώ για τη σκηνογραφία του θεάτρου σήμερα.
Γεννήθηκε το 1992 και είναι σκηνογράφος – ενδυματολόγος. Απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών ΑΠΘ με κατεύθυνση στη Σκηνογραφία και Ενδυματολογία και του Ωδείου Βορείου Ελλάδος με δίπλωμα στο κλασικό βιολί. Το 2022 επιλέχθηκε ως Residency Artist του ερευνητικού κέντρου παραστατικών τεχνών A Turma (Πορτογαλία 2022). Από το 2016 εργάζεται ως σκηνογράφος/ενδυματολόγος μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας, μεταξύ άλλων σε συνεργασία με τα θέατρα: Graz National Theatre, Badisches Staatstheater της Καρλσρούης, Grips Theater του Βερολίνου, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου κ.ά. Το 2018 συνεργάστηκε ως σκηνογράφος με τον Daniel Wetzel (Rimini Protokoll) για την παράσταση Bubble Jam με πρεμιέρα στο Βερολίνο και την Αθήνα. Μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί ως σκηνογράφος/ενδυματολόγος με την καλλιτεχνική ομάδα Influx Collective για το Ibsen Scholarship Winning Project 2015 (Firing Range, We: the Dramaturgy of crisis). Ακόμη έχει συμμετάσχει στα Φεστιβάλ: 22 Internationales Figuren Theatre Festival Erlangen (Νυρεμβέργη 2019), Fast Forward Europäisches Festival für Junge Regie (Δρέσδη, 2017), Skien International Ibsen Conference (Σκίεν, Νορβηγία, 2017), Performance Rooms 2020 – Kappatos Gallery (Αθήνα 2020), UWE der Festival (Μόναχο 2017), Venice Open Stage (Βενετία 2016), Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου (Αθήνα 2021).
Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Daniel Wetzel
Κείμενο: Νικόλας Χανακούλας, Γιώργος Παναγιωτάκης,
Daniel Wetzel
Χώρος: Διδώ Γκόγκου
Σχεδιασμός Φωτισμών: Γκάι Στεφάνου
Γραφικά: Δημήτρης Τράκας, Ρένια Παπαθανασίου (ViRA)
Σχεδιασμός Ήχου: Λάμπρος Πηγούνης
Φωτογραφίες: © david baltzer/bildbuehne.de, Μαγδαληνή Γκόγκου