menu

Ελίζα Σόρογκα – Θοδωρής Τσίρκας – Νίκος Γεωργόπουλος

Ε: Performance & Multimedia Artist Θ: Web Developer N: Creative Director

60 καλλιτεχνεσ

57 εργα

DIGITAL PAGAKIA

Bio

Ε: Πολυβραβευμένη καλλιτέχνιδα παραστατικών τεχνών. Μέσω της μεθόδου site-specific, διερευνά διεπιστημονικές μεθόδους για την επανεφεύρεση των δημόσιων χώρων. Είναι απόφοιτη των μεταπτυχιακών προγραμμάτων Πολιτισμικές Σπουδές (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και Performance Making (Goldsmiths University of London). Απέσπασε το πρώτο βραβείο σύγχρονης τέχνης στον 11ο διεθνή διαγωνισμό Arte Laguna Prize (Arsenale, Βενετία, 2017). Βραβεύτηκε από την ARTWORKS στο 3ο Πρόγραμμα Υποστήριξης Καλλιτεχνών του
Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, (2020 – 2021). Η δουλειά της έχει υποστηριχθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου (2018), την ZAO EXPO’22 | Togatta Residence 044 | 蔵王町, Ιαπωνία (2022), τον Δήμο Αθηναίων (2018) και το Arts Council England (2013-2017). Έχει παρουσιάσει έργα της στο V&A Museum (Λονδίνο), Royal Scottish Academy of Art and Architecture (Εδιμβούργο), 3331 Arts Chiyoda (Τόκυο), Battersea Arts Centre (Λονδίνο), Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), EYE Film Institute (Ολλανδία), Clermont-Ferrand International Short Film Festival (Γαλλία) και πολλά άλλα. Είναι συν-ιδρύτρια του Performance Architecture School και επισκέπτρια καθηγήτρια στο Central St Martins (London College of Arts) και στο University of East London.

– – –

Θ: Προγραμματιστής δικτύου. Δημιουργεί ψηφιακές εφαρμογές, όπως ιστοσελίδες και διαδικτυακές εφαρμογές. Έχει συνεργαστεί με κορυφαία δημιουργικά γραφεία, εταιρείες και άλλους δημιουργούς για την υλοποίηση μεγάλων και μικρότερων έργων. Είναι μέλος του βραβευμένου δημιουργικού γραφείου Nowhere Studio το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα της γραφιστικής και του προγραμματισμού δικτύων, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές επικοινωνίας.

– – –

Ν: Είναι ο ιδρυτής και Creative Director της πολυβραβευμένης διαφημιστικής εταιρίας Marlon Tate. Είναι Art director και έχει αναγνωριστεί για τον σχεδιασμό ευρηματικών οπτικών ταυτοτήτων για πελάτες στον χώρο του πολιτισμού και της αρχιτεκτονικής. Μάλιστα μόλις ξεκίνησε ένα sci-fi έργο οπτικής ταυτότητας, όπου «ταξιδεύει» πίσω στον χρόνο για να αναλάβει τον σχεδιασμό του branding, των τότε νεόδμητων, ξενοδοχείων Ξενία. Πρόκειται για το πρώτο κεφάλαιο της τριλογίας Time travel branding. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση έγινε στο Διεθνές Συνέδριο Τυπογραφίας και έπειτα στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού στην Πορτογαλία καθώς και σε άλλα σε Ευρώπη και Αμερική. Έζησε μια δεκαετία στο Λονδίνο δουλεύοντας ως art director για το Frieze Art Fair και τη Fashion Space Gallery. Δίδαξε Branding στο London College of Communication από το 2017 έως το 2021 και το 2018, ήταν ο πρώτος επικεφαλής γραφικών της Pollard Thomas Edwards. Ο Νίκος είναι επίσης o creative director του περιοδικού Moments για τη δημοφιλή ελληνική εφημερίδα Το Βήμα και το Archisearch. Σπούδασε στη Σχολή Βακαλό (BA Hons, MA) και στο Camberwell College of Arts (MA) στο Λονδίνο. Ιστοσελίδες: www.marlontate.com / www.timetravelbranding.com

Το πρότζεκτ συνέλεξε ηχητικές ιστορίες πολιτών και περαστικών της Αθήνας. Τα παγκάκια ήταν πάντοτε ένας τόπος καθημερινών εξιστορήσεων. Η δράση αυτή, που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία διαφορετικών πεδίων (περφόρμανς, γραφιστική, προγραμματισμός, δημιουργεί ένα «μουσείο» αφηγήσεων στην καρδιά της πόλης, με σκοπό τα παγκάκια να αποκτήσουν μια αφηγηματική διάσταση πέραν της χρηστικής, και ο δημόσιος χώρος να γίνει τόπος έκφρασης και κοινωνικοποίησης. Όταν ο χρήστης βρεθεί σε κάποιο από τα έξι παγκάκια, μπορεί να ακούσει τις ιστορίες που βρίσκονται εκεί, διαφορετικές σε κάθε παγκάκι, καθώς και να ηχογραφήσει την δική του – με ένα smartphone, laptop ή tablet και 4G. Στο έργο ακούσαμε μοναδικές ιστορίες από την καραντίνα και την απομόνωση, ερωτικές εξομολογήσεις, μέχρι κυνήγι θησαυρών, ανέκδοτα και μεταφυσικές εξιστορήσεις. Πρόκειται για έναν σπάνιο τρόπο συνάντησης των περαστικών, καθώς ο ένας γνωρίζει τον άλλον ακούγοντας την ιστορία του, ενώ ο κάθε χρήστης μπορεί να αφήσει το δικό του ηχητικό αποτύπωμα στην πόλη.

Credits

Σύλληψη: Ελίζα Σόρογκα, Θοδωρής Τσίρκας
Οπτική Ταυτότητα – Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Νίκος Γεωργόπουλος
Υλοποίηση Εικαστικού: Άννα Βήχου

Φωτογραφίες: Αλέξανδρος Βηλαράς

ΑΘΗΝΑ – 2019

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/www/netway1/greeceatpq.gr/www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/video.php on line 1113

DIGITAL PAGAKIA

Το πρότζεκτ συνέλεξε ηχητικές ιστορίες πολιτών και περαστικών της Αθήνας. Τα παγκάκια ήταν πάντοτε ένας τόπος καθημερινών εξιστορήσεων. Η δράση αυτή, που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία διαφορετικών πεδίων (περφόρμανς, γραφιστική, προγραμματισμός, δημιουργεί ένα «μουσείο» αφηγήσεων στην καρδιά της πόλης, με σκοπό τα παγκάκια να αποκτήσουν μια αφηγηματική διάσταση πέραν της χρηστικής, και ο δημόσιος χώρος να γίνει τόπος έκφρασης και κοινωνικοποίησης. Όταν ο χρήστης βρεθεί σε κάποιο από τα έξι παγκάκια, μπορεί να ακούσει τις ιστορίες που βρίσκονται εκεί, διαφορετικές σε κάθε παγκάκι, καθώς και να ηχογραφήσει την δική του – με ένα smartphone, laptop ή tablet και 4G. Στο έργο ακούσαμε μοναδικές ιστορίες από την καραντίνα και την απομόνωση, ερωτικές εξομολογήσεις, μέχρι κυνήγι θησαυρών, ανέκδοτα και μεταφυσικές εξιστορήσεις. Πρόκειται για έναν σπάνιο τρόπο συνάντησης των περαστικών, καθώς ο ένας γνωρίζει τον άλλον ακούγοντας την ιστορία του, ενώ ο κάθε χρήστης μπορεί να αφήσει το δικό του ηχητικό αποτύπωμα στην πόλη.

Bio

Ε: Πολυβραβευμένη καλλιτέχνιδα παραστατικών τεχνών. Μέσω της μεθόδου site-specific, διερευνά διεπιστημονικές μεθόδους για την επανεφεύρεση των δημόσιων χώρων. Είναι απόφοιτη των μεταπτυχιακών προγραμμάτων Πολιτισμικές Σπουδές (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και Performance Making (Goldsmiths University of London). Απέσπασε το πρώτο βραβείο σύγχρονης τέχνης στον 11ο διεθνή διαγωνισμό Arte Laguna Prize (Arsenale, Βενετία, 2017). Βραβεύτηκε από την ARTWORKS στο 3ο Πρόγραμμα Υποστήριξης Καλλιτεχνών του
Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, (2020 – 2021). Η δουλειά της έχει υποστηριχθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου (2018), την ZAO EXPO’22 | Togatta Residence 044 | 蔵王町, Ιαπωνία (2022), τον Δήμο Αθηναίων (2018) και το Arts Council England (2013-2017). Έχει παρουσιάσει έργα της στο V&A Museum (Λονδίνο), Royal Scottish Academy of Art and Architecture (Εδιμβούργο), 3331 Arts Chiyoda (Τόκυο), Battersea Arts Centre (Λονδίνο), Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), EYE Film Institute (Ολλανδία), Clermont-Ferrand International Short Film Festival (Γαλλία) και πολλά άλλα. Είναι συν-ιδρύτρια του Performance Architecture School και επισκέπτρια καθηγήτρια στο Central St Martins (London College of Arts) και στο University of East London.

– – –

Θ: Προγραμματιστής δικτύου. Δημιουργεί ψηφιακές εφαρμογές, όπως ιστοσελίδες και διαδικτυακές εφαρμογές. Έχει συνεργαστεί με κορυφαία δημιουργικά γραφεία, εταιρείες και άλλους δημιουργούς για την υλοποίηση μεγάλων και μικρότερων έργων. Είναι μέλος του βραβευμένου δημιουργικού γραφείου Nowhere Studio το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα της γραφιστικής και του προγραμματισμού δικτύων, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές επικοινωνίας.

– – –

Ν: Είναι ο ιδρυτής και Creative Director της πολυβραβευμένης διαφημιστικής εταιρίας Marlon Tate. Είναι Art director και έχει αναγνωριστεί για τον σχεδιασμό ευρηματικών οπτικών ταυτοτήτων για πελάτες στον χώρο του πολιτισμού και της αρχιτεκτονικής. Μάλιστα μόλις ξεκίνησε ένα sci-fi έργο οπτικής ταυτότητας, όπου «ταξιδεύει» πίσω στον χρόνο για να αναλάβει τον σχεδιασμό του branding, των τότε νεόδμητων, ξενοδοχείων Ξενία. Πρόκειται για το πρώτο κεφάλαιο της τριλογίας Time travel branding. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση έγινε στο Διεθνές Συνέδριο Τυπογραφίας και έπειτα στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού στην Πορτογαλία καθώς και σε άλλα σε Ευρώπη και Αμερική. Έζησε μια δεκαετία στο Λονδίνο δουλεύοντας ως art director για το Frieze Art Fair και τη Fashion Space Gallery. Δίδαξε Branding στο London College of Communication από το 2017 έως το 2021 και το 2018, ήταν ο πρώτος επικεφαλής γραφικών της Pollard Thomas Edwards. Ο Νίκος είναι επίσης o creative director του περιοδικού Moments για τη δημοφιλή ελληνική εφημερίδα Το Βήμα και το Archisearch. Σπούδασε στη Σχολή Βακαλό (BA Hons, MA) και στο Camberwell College of Arts (MA) στο Λονδίνο. Ιστοσελίδες: www.marlontate.com / www.timetravelbranding.com

Credits

Σύλληψη: Ελίζα Σόρογκα, Θοδωρής Τσίρκας
Οπτική Ταυτότητα – Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Νίκος Γεωργόπουλος
Υλοποίηση Εικαστικού: Άννα Βήχου

Φωτογραφίες: Αλέξανδρος Βηλαράς

ΑΘΗΝΑ – 2019

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/www/netway1/greeceatpq.gr/www/wp-content/plugins/elementor/includes/widgets/video.php on line 1113